du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 6 september 2009

underbara morgon

jag måste säga att det är ganska skönt att ställa om sig till hösttid, ni vet att lägga sig i normal tid och inte sova bort hela förmiddagen. tacka M och ica maxi för det ;) vaknade till solen som lös rätt in i Ms rum som en strålkastare, ingen idé att kämpa emot, utan bara att gå upp. sitter här och kollar ut över stan, hur mysigt som helst! det enda som saknas är herr stekare.. underbart med din närhet. han hade en sådan söt idé nu i september, det sög ganska hårt att jag jobbade dessa två dagar. får ta det en annan gång :)

igår kväll blev det lite tacos, lite fotboll och lite film. en skön kväll efter en ganska lång dag. har lite ångest för veckan som kommer men det ska väl lösa sig det också antar jag.. nu börjar allvaret på riktigt och för att vara helt ärlig så skrämmer det mig lite. kommer jag att klara detta? men som mitt hjärta sa, "kan jag kan du!" och prickade in både statistiken och juridiken i sommart, helt grymt bra jobbat :)

ska snart bege mig hemåt, funderar på en liten promenad, dock inte hela vägen, haha. sedan upp till bubblan för min guldis ska klippa mitt hår idag och färga det, lycka! behöver verkligen göra något åt svintot.

hoppas ni får en underbar söndag, har en känsla av att min kommer bli det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar