du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 7 september 2009

prioriteringar

jag överlevde statistiken idag med, men jisses vad svårt det var att hålla uppe ögonen det sista. men måste ge en eloge till läraren, även om han ibland är ganska övertydlig så hänger man med precis hela tiden! känner mig inte alls lika dum som jag gjorde i borås när vi behandlade korrelationen och allt som hör till. då såg man bara en formel som var oändligt lång och kunde inte förstå hur man skulle lösa detta men idag blev solklart. det finns hopp för mig med!

hade fått ett brev på posten idag från familjehem. anmälde mitt intresse där för ett par veckor sen men de skrev att jag fortfarande var för ung och hänvisade mig till ett annat projekt, "syster yster", där man fungerar som ja, en syster i mitt fal till en ungdom i åldern 11-15. så jag skickade ett mejl dit och hoppas att de hör av sig, hade vart så kul att få komma igång med det! och i framtiden blir det familjehem när jag är lite äldre ;)

nej, dags för lite administrativt arbete..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar