du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 2 september 2009

cupids arrows

en soft kväll idag, skönt! först slappehäng med igor, joel och jens. sedan hem till M, käkade god mat och träffade mamma och pappa strindeborn.. nervös och blyg som jag är men det gick bra, haha ;) sedan lite mys i soffan innan jag blev hemkörd.

ni har säkert förstått vad som pågår med den här specielle M. för speciell, det är han. jag kan inte riktigt förklara hur det känns utan att känna mig löjlig men fan vad bra det känns! efter ett antal perioder tidigare i åren med inre strider hos mig själv så känner jag inte igen detta lugn som plötsligt har infunnit sig. det känns bara så bra och jag är överlycklig att det är så, här gick jag runt och trodde jag var förlorad för alltid ;) det som jag fick höra idag gjorde mig så glad att jag inte visste vad jag skulle säga, utan bara nickade och höll med. den bästa sommaren har fått det bästa slutet nånsin, och det bästa är att det bara är början på vår tid.. :) ni hör ju, känner mig urtöntig men vem bryr sig? det känns ju så bra! :D



jag kan liksom inte sluta tänka på dig.

1 kommentar:

  1. Blir glad för din skull Sandra :) så söta ihop :) Som sagt även om inte vi har varit bästisar så längtar ja väldigt mycket tills ni kommer hit :D puss å kram ♥

    SvaraRadera