du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 2 september 2009

då var vardagen tillbaka

börjar hitta mig till rätta på GU (en liten överdrift men okej..) och allt känns som vanligt igen. ja, nästan iaf. idag var det så lätt på statistiken att jag nästan blev irriterad. men det är väl bra. fick samtal från forex, så nu blir det jobb i oktober också.

bor fortfarande hos igor och jens, målarn trodde det skulle bli klart imon så då får jag nog flytta hem :) imon blir det även pubrunda på chalmers, trevligt! är ju ledig fredag så varför inte :)

igår var vi på bio. inglorious basterds (ursäkta stavningen?). den var absolut bra, dock lite för rå för min smak och jisses vad jag hoppade till på många ställen. det absolut roligaste var när dom skulle snacka italienska, hur kul som helst!!

ursäkta att det blir lite rörigt men kan inte hjälpas.

såhär ser det ut i min lägenhet för tillfället, på tal om ingenting..





totalt obeboligt. hoppas det blir färdigt imon, kommer bli så fint! :D :D

hittade en annan trevlig bild på mig och kusinerna strindeborn :) från smögen i fredags..



nej, nu ska jag nog retas med lilleman lite, han gillar det har jag hört ;)
hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar