du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 5 september 2009

lördagmorgon

hej alla glada!

igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, hann knappt göra nåt här hemma, skärmväggen tog en evighet plus att jag fick kasta mig på bussen till bubblan. allt för min guldis :) hade även ett serious talk med papps och linda om framtiden, alltid lika kul att låta fantasin skena iväg lite. "du ska satsa högre sandra, högre!" han är världens bästa och klokaste, hoppas verkligen jag kan bli lika bra som han.. fick ta bilen hem som tur var och mötte M nästan i dörren. en stunds filmkollande och sen stupade båda i säng. kändes som julafton när jag vaknade, var lite konstigt ljus och det kändes så bra att vakna och känna hans närhet som en lugnande filt typ. obeskrivligt! dock med göta kanal som väckningslåt typ 70 gånger men okej ;) M drog till jobbet, jag satte på en film och sov ett par timmar till.

och nu sitter jag här, har gjort min smoothie och kokat migg ägg och ska snart åka till ikea. får passa på när man har egen bil! ikväll blir det lugnt, skönt! :)

hörs sen! kommer även bilder på lägenheten snart, men det är fortfarande stökigt. och så hittar jag inte min kamera :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar