du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 10 september 2009

kärlekens baksida

jag har verkligen försökt att koncentrera mig hela förmiddagen men kan inte sitta still i mer än två minuter. är så frukatnsvärt rastlös och är inte sugen på att göra något alls. förutom att vara med dig. jag har iaf tvättat, fått undan det mesta som stod i vägen här hemma, fixat lite lunch, försökt otaliga gånger att ladda ner skit programmet från statistiken men det vägrar att fungera (sjuuuuukt frustrerande) och testat höstjackor. jag insåg att det fanns några stycken i min garderob, dock behöver en del justeras. får se när jag löser detta. när jag tvättade förut så såg jag att jag hade inte mindre än tre tröjor med stora choklad fläckar på. som inte gick bort. här snackar vi SJUKT frustrerande.. glömde att dom var där så tog inget fläckbortagningsmedel, vilket så fint visade sig sen när det var torrt och klart. frågan är hur jag kan ha fått det på tre tröjor? dags att tänka på godisintaget tror jag..

och varför varför varför bokade jag in mig på ett skandia pass idag? suck!

nej, snart ät lunchen uppäten dags att försöka plugga på riktigt. får lägga om planeringen lite eftersom jag måste till skolan imon eftersom jag inte får ner det förbannade programmet.. måste börja med distanskurserna på allvar med. två stora arbeten som ska vara inne på samma dag om två veckor. phu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar