du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 14 september 2009

logaritmer och normala killar

hej alla glada. då var det måndag igen, lovley. klockan är halv två, jag har vart i skolan och snackat massa skit på tele. ganska skön dag än så länge! är lite trött, blev sent igår, somnade inte innan tolv eftersom jag och M kollade på den första saw filmen. "den var nog inte så läskig" tänkte jag innan vi satte på den men jag hade nog förträngt handlingen för den var super läskig.. även om M låg alldeles bredvid så var det svårt att somna.

skolan var okej, lite svårt idag. men TP har lovat mig en lektion i logaritmer, har änna glömt det sen nösnästiden.. och nu till det bästa! vi ska ju göra ett grupparbete i statistiken, har vart mega orolig för detta eftersom jag inte känner nån i klassen och blyg som jag är så blir jag då alltid nervös. skickade ett mejl till mina två gruppmedlemmar förra veckan och så bestämde vi att vi skulle ses efter föreläsningen idag. detta gjorde mig en aning ofokuserad under föreläsningen, satt och gissade vilka det kunde vara, haha! såg ett par alternativ som jag hoppades på, och ett par original som jag inte hoppades på.. så var klockan framme, jag går sist ut från salen, kollar runt om det är nån som stannat och vet ni vad? där står den mest normalaste killen i hela klassen och väntar. gud så skönt! han var super trevlig och lätt att prata med så jag är inte alls orolig längre. den andra personen (ett utländskt namn så vet inte om det är en tjej eller kille) svarade inte på mitt mejl så denne träffade jag inte. men om det bara skulle bli jag och christoffer (den helt normale killen) så gör inte det mig nåt! ska jobba hela veckan men vi sa att vi skulle sätta oss på fredag och komma igång, är bara ett par veckor tills det ska vara klart.

fick ringt och pratat lite med papps också och påminnt han om vissa saker ;) den gubben är världens bästa men han är ju kille så vissa saker är han helt hopplös på! :P

nej, nu ska jag försöka få tag på min right round, min tele är för ovanlighetens skull lite knepig. och läsa mitt dagliga morgonsms om och om igen.. :):):)

dagens tanke: tacka gud för att man inte bor kvar i bubblan, fick hört lite GS idag om både det ena och andra. jisses.

1 kommentar:

  1. Du menar att du inte är lite avis på att jag bor kvar i bubblan ;) haha

    SvaraRadera