du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 16 september 2009

hurry up!

förlåt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen. känns som en flashback från maj när det var som mest med tre jobb plus skola, fritid liksom vad är det? dagarna rullar på iaf, som eliza fråga igår hur mår du?, jo sa jag, jag är kär och lycklig :) så ni kan nog räkna ut vad gör jag helst på min fritid.. som i måndags efter jobbet, kommer hem till en lägenhet som är upplyst av tända ljus, ett dukat bord med en flaska vin till och M stående (typ) vid spisen och lagar mat. blir det bättre än så? nej!

annars då? ÖIS klättrar, serierna har börjat och det är kallt ute. saknar syrran, frida, jenny och TP.

ska iväg till jobbet nu, ska bara käka, fixa håret och klä på mig. på en kvart. good luck! och ge mig själv en klapp på axeln eftersom jag har lyckats hitta en helt fantastisk kille ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar