du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 11 september 2009

at chalmers

min älskade älskade TP gjorde precis livet bra mycket lättare när han hjälpte mig att fixa SPSS programmet som jag behöver till statistiken! skönt att slippa sätta sig i en dammig datasal på handels för att kunna göra alla uppgifter. annars är jag lite delad på hur jag ska göra med dagen. måste köpa present, köpa helgens dricka, plugga, äta och handla, bestämma kvällens definitiva planer och klädsel. ibland undrar man varför det inte finns fler timmar på dygnet. eller att man inte behövde sova så mycket..

gårdagen var ganska långtråkig med ett par guldkorn. jobbet på kvällen var sjukt segt och inte så motiverande med att starta med pissdålig personlig statistik. våran söta chef josefine brukar presentera detta en gång i veckan ungefär och det brukar se ganska bra ut för min del, ligger alltid minst runt genomsnittet men igår var det typ sämst. sjukt irriterande, jag hatar att misslyckas. men det var ju första veckan så får hoppas det blir bättre under hösten. funderar allvarligt på att säga upp mig, men det är bara nu i september och oktober det kommer vara jobbigt så ska inte klaga. det som är det sämsta är tiderna, liksom 18-21, då är alla andra lediga.. hade gärna gjort det på morgonen istället och fått det gjort men det går ju inte. oj vad mycket babbel det blev, haha. på tal om guldkorn, hittade en ursöt kuvertväska som jag köpte igår innan jobbet, plus att jag fick en timme med min fina M innan vi somnade.

och min pärla åker på måndag till underbara thai i 6 hela veckor. är superglad för din skull hjärtat, är dock en smula avundsjuk ;) men jag längtar redan tills du kommer hem igen. och då är det högtid för årets konsert med våran lasse :)

nej nu blev programmet helt färdigt, dags att sätta igång och börja bocka av på listan!
dagens tips är en katy perry låt, har alltid tyckt att hon vart en liten hoppetossa men denna är helt underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar