du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 21 september 2009

kom änglar

gud vad svårt det är att läsa igenom en uppsats när man är trött. och när det är så rörigt här hemma att det kliar i fingrarna. inte okej.

känner mig lite trött, kan det vara den tidiga morgonen? klockan rang 04.00 och även om jag somnade om ett par timmar så blir jag jobbigt seg i huvudet under eftermiddagen. plus att ha suttit framför en dator sedan klockan tio och pluggat statistik. det hjälper inte mot tröttheten måste jag erkänna. men jag och christoffer blev klara  idag, hur gott som helst :) en hel vecka innan deadline liksom. men vi sa att vi skulle börja med den andra uppgiften redan i veckan så att vi ligger bra till. den ska ju vara inne när jag är i usa så vi skulle lösa det innan jag åker.

pratade med jenny idag om den kommande helgen. får se till att hitta på nåt skoj på lördag när M ska till skövde så jag inte dör av längtan ;)

nej, åter till min uppsats som behandlar kreativa medium som faktiskt är väldigt intressant :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar