du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 7 september 2009

min anonyme vän har gjort det igen

varför hamnar jag alltid här när jag ska göra nåt viktigt? haha. kollade mina kommentarer, dom kommer inte så ofta och därför blir jag lika förvånad varje gång någon skriver nåt dumt (och det är alltid anonymt). har ni läst denna? "alla vet att M är michael strindeborn så sluta med ditt trams!" okej? så jag har försökt dölja det eller vad menar du kära anonyma vän?

så om jag har vart otydligt, självklart är M en förkortning för den fantastiske Michael Strindeborn. för det första så gillar jag smeknamn och för det andra orkar jag inte skriva ut namnet hela tiden.

tänkte bara klargöra detta för min alltid så anonyme vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar