du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 24 september 2009

in a hurry

är på språng till skolan, ska börja med den andra inlämningsuppgiften idag. sedan väntar skandia ikväll, funderar på en heldag på stan, ja alltså att inte komma hem mellan varven utan sätta mig på nåt mysigt café och fortsätta med mina distanskurser när jag och christoffer är klara.

annars då? M löste ett världsproblem igår! från hans sida då, får också komma på nåt liknande så att jag kan bära med mig honom hela tiden, även om han sitter hårt som skam i hjärtat redan ;) ni skulle sett han igår, han var så söt när han berättade att jag nästan dog. ska ta ett kort så att ni får se snart, det var himla kreativt iaf ;)

nej, vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar