du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 30 september 2009

2 dagar!

igår innan jobbet så var jag inne på HM en sväng. det hade kommit massa fina nya saker! det satte kli i fingrarna måste jag säga, haha.. men, jag ska hålla mig. NY NY NY.
fick även fixat usa visumet igår, jag kände mig totalt iq befriad men jag fik löst det tillslut. hade ju vart insnöad på fel sida så inte så konstigt kanske ;) 

har även fått världens finne på överläppen vilket ger intrycket av en misslyckad läppförstorning. kul!

sista september idag så snart är jobbiga september sluuuuuuut :)
jag välkomnar oktober med ett stort fett leende!

1 kommentar:

  1. yes ska verkligen ta vara på tiden. den kommer säkert bara flyga förbi ;) Nä du ja har inga direkta planer när ja kommer hem förutom att försöka skaffa mig ett jobb så ja kan tjäna lite pengar ;) men får väl se hur de går med de! puss

    SvaraRadera