du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 9 september 2009

är det bara onsdag?

det känns som torsdag idag och att det ska vara fredag imon men icke :( imon står tvätt, plugg och jobb på the to do list. inte världsskoj. helst hade jag kanske tagit en lång promenad och sedan myst framför en film med min M men icke. heja vardagslunken, du är så underbar. not..

dagen har vart okej, dock en lång sådan. kunde inte somna om imorse efter att M gått upp, så jag slö kollade lite på tv innan jag begav mig hem. fixade lite pappersarbete hemma, kollade bevvan (som var TOP NOTCH!) och sedan till skolan där jag nästan dog av tristess. jisses. somnade en stund, det var nog det bästa på de tre timmarna. kroppen har inte riktigt vant sig vid dessa morgonar. kvällen har jag spenderat med båda stindebornarna, himla trevligt! sen rang oskar och var på två balkonger härifrån så tjötade med han en stund den lilla festprissen. efter fotbollen (tacka gud för herr berg) så var det idol som gällde. och nu sitter jag här, ensam och trött. typ supertrist? fast vill typ inte gå och lägga mig, sängen känns för första gången onödigt stor för bara mig. saknar M big time!

men det är väl lika bra att sova så är denna dag över med. längtar ihjäl mig till helgen, här snackar vi! hem till emelie en stund på fredag, hon fyller år idag nämligen :) grattis! sedan har min fina lovat att hämta mig så att jag kan fortsätta vidare ut på stan med dom. på lördag blir det banne mig mys hela dagen och sedan tjejkväll hos mirjam på kvällen. och efter det en runda på stan ;) och på söndag är det tänkt med saw maraton + pizza med bill&bull. och sedan en mamma-dotter eftermiddag med bio och god mat. kan det bli bättre? jag tror inte det.

godnatt kära vänner.


du gör mig lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar