du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 28 september 2009

ta hand om sig själv

ajajaj. jag har så ont! min mage tar kål på mig, hela pannan ömmar på grund av en finne, foten gör ont och är lite svullen plus att jag är genom förkyld. inte kul. och det mesta är från i lördags måste jag säga, förutom magen haha.

lördagskvällen blev iallafall toppen! först bowling och sedan en sväng till parken där vi träffade massa roliga människor och även massa roliga saker hände ;) men det bästa var iallafall att få krama min pärla som är på svensk mark igen, tyvärr på grund av fel anledning, jag håller tummarna hela tiden.

igår gjorde jag inte många knop, M kom äntligen hem och det blev mest tv tittande och ojande för min mage. trodde att det skulle bli bättre idag men icke. får se hur det går på jobbet.. längtar iallafall redan tills ikväll och sovmorgon imon med M. bättre blir det inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar