du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 18 september 2009

morgonstund har guld i mun

godmorgon! jag sitter här i soffan och myser med för stora kläder på mig och en kopp te i handen. mtv är på i bakgrunden och utanför mitt fönster börjar det sakta bli en ny dag. klockan är lite innan sex, M har precis åkt till jobbet och jag ska börja plugga. det gäller att utnyttja hela dagen ;)

ska sätta mig med lite statistik ett par timmar, sedan ner till jobbet och (förhoppningsvis) fixa till det som blev fel igår. jag gillar inte det här med att vara "ny" på jobbet vilket jag anser mig vara på forex då jag lär mig nya saker varje dag, vilket dock är kul med ibland blir det så ångestladdat att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. efter det ska jag luncha med TP och sen bort till skolan och möta upp christoffer för vårt arbete. det lär väl ta några timmar och ikväll blir det hur lugnt som helst, med lite mys och middag. skönt! jag längtar redan tills imon då inga klockor ringer och man kan sova tills man vaknar. gott!

hoppas alla ni härliga får en underbar fredag! och guldis, ta det lugnt i stan ikväll så du kommer hem hel. min lilla prinsessa ska nämligen på håkan ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar