du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 4 september 2009

förlåt!

har typ fått hat sms och 100 missade samtal inatt eftersom jag somnade på min soffa och inte hörde när dom andra rang.. ber 1000 gånger om ursäkt!

kvällen igår var bra iaf, vi var där supertidigt så jag gick hem supertidigt, var inte så laddad. och liiite trött på den eviga cidern, haha. kom hem, la mig på soffan eftersom jag hade sagt till igor och jens att de kunde sova i sängen, och frida såklart, men så blev det inte..

idag ska jag och frida gå på stan en stund, himla mysigt :) och varför kan det inte sluta blåsa? jisses. ser fram emot en lugn och skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar