du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 19 september 2009

det kan vara så förfärligt, det kan vara så bra

..när saker och ting påminner om hur sjuk du en gång var.

jag saknar dig.

jag gillar inte de här mitt i mellan känslorna, jag vill att allt ska vara som förut. jag saknar allt det där så att  jag nästan kvävs. och det är så olika nivåer. jag vill, jag vill, jag vill.

http://www.youtube.com/watch?v=n9yay4PX0OA

är det ditt fel att lyckan äts upp utav det svarta hålet? kan man inte ha allt på en gång?


tårarna rinner för igår, för att jag saknar dig, 
och dom rinner för idag för att jag inte kan förstå hur bra du är, och hur mycket jag bryr mig.
och för att du tror att du måste ta avstånd när närhet är det jag behöver. snälla, se mig,
och min lucas. jag saknar dig mer än du tror. i varje svag sekund önskar jag att du fortfarande vore du. tid är en bristvara, men skam vad orättvist det är.

fröken svår, du tröttar ut mig.
http://www.youtube.com/watch?v=2f1pWjnfQjk

om du bara visste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar