du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 5 september 2009

en konstig känsla

har vart mycket fläng idag, kanske därför jag är så trött? blir inte bättre av att vänta heller. vänta, ni vet min yttersta favoritsyssla.. helt ofrivilligt så kommer den barnsliga sandra krypandefram, ni vet hon som gnäller när det inte har ätits eller sovits på ett tag. bebis, jag? haha.

ikea gick bra, kalaset gick på några tusenlappar, alltid lika skoj att spendera liksom! men vem bryr sig? det vikigaste är att trivas hemma och alldeles snart så gör jag det, sakans nu bara lite kuddar och liknande :P

längtar till NY också, har sparat en tom vägg till en grej jag ska fixa efter resan, kommer bli toknice!

dags att ringa TP kanske, då kommer alltid leendet fram på läpparna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar