du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 3 september 2009

självstudier = sovmorgon

idag bestämde jag mig för att stanna hemma eftersom det var en fortsättning på gårdagens föreläsning som var löjligt lätt.. sen att master of sovmorgon (igor) hejade på för att jag skulle kolla film och äta chips istället för att lägga mig igår kväll bidrog också med sin del ;) fast vi var ganska kassa på det, båda somnade efter en halvtimme, haha.

får se hur dagen blir, var tänkt att jag skulle träffa fredrik en stund och få min i-pod laddare och ge han lite kläder men om lägenheten blir klar och det blir pubrunda på chalmers så blir tiden knapp.. hoppas även på att M tittar förbi efter jobbet :)

fick ett trevligt meddelande på fejjan förut från linda, pappas fru. pappa är bäst i världen men han är ju kille så han har lite svårt att uttrycka sig ibland ;) så linda är min förmedlare ibland när han säger saker som han inte fattar att han kanske borde säga till mig istället. som "det är så skönt att se sandra glad igen, hon är sitt gamla jag igen". och när pappa säger en sån sak kan jag inte låta bli att suga åt mig det som attan, det gör jag egentligen med allt han säger. pappa vet alltid bäst. och visst har han rätt, som vanligt! och det är kul att han och övriga omgivningen märker det :) som mamma sa häromdagen, "det hörs att du är genuint glad sandra".

lite frukost kanske? är döhungrig!

(väldigt irriterande tankar har börjar smyga sig fram, jag gillar det inte men det går inte att blunda. jag vill inte tycka så om dig men det är snart dags att skärpa sig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar