du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 29 september 2009

hell's & ben&jerry

idag har det vart en skön dag!
har städat, pluggat, jobbat, myst med M och träffat jens och TP en stund :) här snackar vi skvaller, haha! och en del kvalitetstid på Ms lediga nästan tisdag, vad har vi då gjort? slappat och käkat, haha. trötta, vi? inte alls.. sedan jobbet, min nästa sista dag på skandia! och jag slog personligt rekord i antal bokningar så det var kul :) tjötade massa gott med maria också vilket fick tiden att gå snabbare.

idag lät jag tankarna sväva för långt bort en stund och det gör mig alltid lika nedstämd. men jag lyckades ta mig ur det alldeles själv genom positiv tänkande vilket var ett bra tag sen. otroligt skönt. och man kan ju inte alltid vara på topp men det var skönt att sväva en stund, och sedan komma till rätta, utan nån skada sedd.

och jag ska göra det här på ett annat sätt. som mamma sa, "det är viktigt med den tilliten". jisses, hoppas jag blir lika smart som henne när jag blir stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar