du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 22 september 2009

motivation köpes

jisses vad jag är trött på det här. har nästan tagit ett beslut, det ni! ska suga på det en dag till sen så ska jag bestämma mig helt..

filmen igår, flickan som lekte med elden, var toppen! som nicke sa när vi satt i baren en stund innan filmen, "skam vad mysigt detta är, det gör vi alldeles för sällan". jag kan inte annat än att hålla med :) det blev ganska sent så jag slocknade så fort jag la huvudet på kudden. kul tjej!

idag så har jag hunnit kolla gossip, myst med M på hans lediga dag, käkat snäckemackor och ja, vart på rosa moln helt enkelt. är dock ganska sur att jag ska jobba ikväll så att jag inte kan följa med M och nicke och kolla på en lägenhet som de är intresserade av. hade vart hur kul som helst men icke.. ska iallafall hålla alla mina tummar superhårt!

nej nu ska jag plugga statistik. jag ska verkligen försöka att koncentrera mig men det är inte så lätt när hela jag hellre är med dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar