du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 12 september 2009

baby are you down down down? NO!‹

SKAAAAAAAAAAAAAAAAAM vad livet är bra just nu :D det är jag som är uppe och klättrar på mina rosa moln för tillfället. hade typ världens bästa dag igår med plugg, lunch på hardrock med TP, shoppat på HM (en svart kjol och en blå pojkvänsskjorta) , fika igen med TP, tjejmiddag och utgång. en trevlig taxi färd senare med en massa externt smackel så kom jag till kallebäck, var dock fruktansvärt svårt att få upp dörren. hej tekniska sandra, you rock. fick väckt världens bästa mitt i natten men det var det värt ;) en top notch morgon även om M var tvungen att åka till jobbet.. sitter här och väntar på N och T som ska joina mig till frukosten.. missöde med Ts telefon igår, inte okej! jävla svin..

ikväll blir det hejdå utgång för världens bästa right round, jag längtar redan tills du kommer hem igen! en toppen lördag som ska spenderas med ett gäng goa töser hemma hos mirjam helt enkelt :)

hur kan man sakna någon såhär mycket? du är något utöver det vanliga baby.
unusual you.
(tänkte kopiera in ett passande youtube klipp men lyckas inte med min tekniska förmåga såhär på en macbook.. självdistans det gillar vi!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar