du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 7 september 2009

even if the sky is falling down

söndagen igår spenderades hos papps, blev klippt av syrran och fick färga håret två gånger då det blev lite för mörkt första gången. är inte lika ljusblond längre vilket känns bra, som att man välkomnar hösten. vet dock inte vad jag tycker om detta med hösten, haha. syntes dock inte så mycket eftersom varken M eller TP sa nåt ;) käkade sushi med min guldis till lunch, sedan kom M hem på middag och fick linda att smälta eftersom han hade så fina blommor med sig ;) han är lovley. min top notch joinade till efterrätten och sedan åkte vi tillbaks till stan. blev lite film och mys innan vi slocknade båda två. stackars M har haft en lång vecka! vi hade även ett seriöst samtal igår.
M: alltså nu har det ju gått ett par veckor och det är egentligen bara ett problem.
S: asså, okej, vad är det då? (här han jag tänka kanske 100 grejer innan han fortsatte)
M: jo det är såhär att... (av hänsyn så är det lite hemligt)
S: hm okej.. (försöker hålla mig för skratt)
M: tycker du att det äckligt?
S: HAHAHAHAHA. (kunde inte hålla mig) nej det är lungt! men jag kommer nog skratta de första gångerna, bara så du vet.
M: okej, bra. för jisses vad jag har kämpat!
skönt att man kan vara ärliga iaf ;)

så min söndag var toppen. bland det bästa på dagen var när jag fick sätta på så hög musik i bilen att den skakade och sjunga med för kung och fosterland på motorvägen. här snackar vi terapi/samla kraft tillfälle, varför behöver folk en psykolog när man kan göra så liksom? ;)

igår var det även mammas och cks bröllopsdag, ett helt år har gått, helt sinnes. jisses vad mycket som har hänt under det året! tacka gud för att det har gått snabbt ;)
såhär fina var dom på sin dag :)

nej, dags att rycka upp sig från soffan och fixa lite frukost och sen bege sig till skolan. kommer bli en lång dag med massa plugg och skandia ikväll. första dagen på cirka fyra riktigt jobbiga veckor. men jag ska nog överleva det också :)

min nya favoritlåt:
http://www.youtube.com/watch?v=m34xyw8E-Qs

2 kommentarer:

  1. ALLA VET ATT M ÄR mickel strindeborn så sluta upp med ditt trams

    SvaraRadera
  2. Niklas Strindeborn!7 september 2009 kl. 17:39

    Ja och vad fasen gör det om hon använder M ist för Michael Strindeborn!

    SvaraRadera