du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 26 september 2009

svar på tal

jag tar tillbaka allt snack om lugn kväll igår, bull hetsar för mycket ;) ikväll går vi all in!

en mysig dag igår gjorde susen efter torsdagens missförstånd. fast vi är som två pensionärer som lägger oss tidigt och går upp tidigt vilken dag det än är, haha! men idag skulle ju M till skövde och jag upp och jobba. efter jobbet kommer jenny tror jag, ska ringa henne sen. käka lite, fixa oss lite, och ikväll blir det nog discobowling med massa pärlor.

jag tänker på min finaste pärla hela tiden, vill bara krama om dig och lova att allt kommer bli bra.

nej, nu måste jag skynda mig som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar