du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 10 september 2009

hej sommar?

ett sånt underbart väder det vart idag! eller ja, är fortfarande :) ska ta en promenad till jobbet tänkte jag. jens och TP var här förut, jens skulle hämta en bok som hans syster skulle ha. sedan fick jag äntligen satt mig och pluggat en stund, kom dock inte jätte långt förens TP rang och köpte med sig fika så vi kunde sitta en stund på balkongen och tjöta. mysigt! efter det var det dags för mat och nu sitter jag här, redo att gå till jobbet. (ska inte nämna hur skönt dte hade vart att bara vara hemma eftersom jag vart det hela dagen.) och efter jobbet kommer min fina M, lovley!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar