du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 10 september 2009

oh babe, i'm so sorry

hej alla glada!

är mitt uppe i tvätt och fixeriet här hemma, hade täntk att få bort den stora lådan från köket idag med alla verktyg. ska även byta till mitt nya dubbeltäcke, här snackar vi mysfaktor! sitter och försöker att få ner programvaran till mina SPSS uppgifter som jag ska göra hemma idag men det bara hänger sig. otroligt irriterande..

och som sagt, min kära telefon har fått ett spel så om jag inte svarar på samtal eller sms så vet ni varför. imorse när jag vaknade så saknade jag den där gröna lampan som alltid blinkar så fint när det har hänt något. trist tänkte jag (börjar bli bortskämd med Ms sms, och jag älskar det) så satte igång och skrev själv. och vips så börja den pipa som aldrig för, några sms som var daterade från igår kväll plus imorse. fruktansvärt irriterande. funderar på att köpa en riktigt gammal telefon som kostar några hundra i affären, som man bara kan ringa och smsa med, mer behövs ju inte. och dom lackar aldrig, funkar felfritt. tål att tänkas på.

nej, ner till tvättstugan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar