du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 1 juli 2009

vardagens guld

hej allesammans.

idag var det en tuff dag på jobbet. saknar eliza när inte hon är där måste jag säga. alla förra veckans fel blev genomgångna och jag kände mig bara helkass. skulle mött upp frida och ryen efter jobbet för en glass men tappade lusten och gick bort till gymmet istället och mötte upp fredrik. inte såå stor lust att träna men fick gjort det iaf :) sedan hem och käka lite tacos och leta fram den ipod som fredrik ska låna till USA. somnade i soffan en stund innan han åkte hem och fick lättat hjärtat lite i telefonen hos min top notch igor. ni börjar säkert bli trötta på att höra det men denna killen är skam världens bästa. ska ge pappa en kram nästa gång jag är hemma som tack för att han sa till mig att läsa natur så jag träffade igor. och jenny så klart, även hon är världens bästa :)

inte att förglömma! transformers igår var superb. se den se den se den :)

hoppas på att morgondagen blir bättre, vilket jag typ har fakta för att den blir, haha.. (bitterfitta) hysch pysch. funderar på att promenera bort till landala, min klänning från style by stars har kommit till posten. de har dock inte lika bra post som kvantum så får se om jag hinner innan jobbet. får kolla på det.

en extra rad till min mamma som jag tycker så synd om just nu :( hon får aldrig vara frisk, har fått en kateter på magen och går alltså med en påse på magen.. tillfälligt dock men man vet ju aldrig. hon är så stark min kära mamma.

sitter och lurar på helgen och funderar på hur det kommer att bli.. alltid denna planering ;) har iaf två nya klänningar som ska användas!

dagens utelista:
- bubblan
- du som är full av skit, jag väntar på en ursäkt
- att jag inte har planerat en enda stockholms resa på hela sommaren
- att svettas på jobbet. fy fan vad varmt det var idag, vi snackar floder

lite positivitet:
- snart helg!
- får ett par tusen i försäkringspengar vilket är grymt med tanke på omständigheterna
- att jag tränade trots humöret

sov gott allesammans.



jag&mami :)

dessa spår som är så söndriga håller inte längre egentligen. nertrampat. förstört. men ack så svårt att motså. give me some space...

2 kommentarer:

  1. Ursch, det lät inte bra! Ge världens största kram till mamma från mej! och säg att jag saknar henne, för det ett som är säkert att jag gör!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha mina försäkrings pengar så jag kan inhandla en ny telefon! Vi måste nog skaffa hänglås på väskan ;)

    SvaraRadera