du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 14 juli 2009

saksamma?

blev inget hemklickande av kläder idag. har nämligen rett upp lite av röran i mina garderober och hotade mig själv med hemska saker om jag skulle köpa nåt nytt den närmsta tiden så icke! men. så klicka jag in mig på adlibris.se. dom säljer böcker där. och oj, där försvann lite mer pengar från kontot. läste ut den fjärde shopoholic boken idag och såg att den femte nu kommit på svenska. så den klickade jag hem. och två andra böcker av samma författare, sophie kinsella, som jag har missat. och två böcker i twlilight serien. och den sista harry potter. jag har ju redan läst den men dock bara på engelska, och det var ju ett år sen.. så tänke läsa den efter att vi sett den nya filmen på torsdag :) böcker är ju bra grejer att lägga pengar på, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar