du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 16 juli 2009

haaarry!

harry potter var kanon. lite småmysig sådär i början. det är dock sjukt hur olikt fokuset är i boken och filmerna. men jag älskar allt med harry potter så det gör inget men tror faktiskt att man hade kunnat göra filmen snäppet bättre..

efteråt så käkade jag, syrran och frida och hennes lillsis pizza hemma i soffan. efter det dog vi en kvart typ, haha. så sjukt trött! men frida pallade trycket och började göra sig iordning för kungshamn ikväll vilket är värt en applåd. är inte alls avis att inte jag får vara med.. men jag tar igen det imon!

mammas operation gick bra, trist att jag inte hinner besöka henne imon innan jag åker. tur att hon får använda mobilen på avdelningen :)

nej nu måste jag packa ordentligt, har bara testat klänningar, som vanligt.

fick första random samtalet på länge från top notch ikväll, jag gillar't. han är verkligen världens bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar