du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 28 juli 2009

är det alltid helg?

just nu känns det så jävla bra. jag vill alltid känna såhär!

igår så var det ett snabbt möte efter jobbet, pirrar lite i magen när jag tänker på det, men ska göra som mamma sa, en lista med för- och nackdelar. jag ger mig inte in i grejer utan att satsa helhjärtat. sedan snabbt bort till ullevi för att se på en köpt domare och dämpade rödblåa lirare. 0-0. inte bra. men som sagt, valhalla är ju ganska mysigt.. sedan körde papps mig hem och så fick jag ett samtal från herr strindeborn att de var påväg ut, så det var bara att byta om och bege sig ner till diamond dogs. en lugn kväll med nåt glas vin tänkte jag. säkert! det var ingen som spottade i glaset, och efter en minttu och fisherman så var det kalas måndag. träffade hammarby från i lördags, det var skoj! sedan begav vi oss till berså där det var riktigt myckt folk. dansade en stund innan vi begav oss hemåt. en härligt kul spontan kväll :)
men vad hände? strindeborn började prata om stenungsskolan och provrörsbarn och då sitter jag och försvarar på högsta nivå när jag tycker du är ett as. det tar väl ett tag innan ränderna går ut :P

nu ska jag ner och jobba. KUL.
imon blir det smögen.
KUL :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar