du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 11 juli 2009

the reason that i..

lördagmorgon. det var längesedan man vaknade i sin egna säng, de sista helgerna har det var i bubblan, i en båt eller liknande. känner mig dock konstigt tung i huvudet trots att jag nästan sovit mina 8 timmar. konstigt.

hoppas på att jobbet går snabbt idag. det kommer vara helt galet nästa vecka när gothia drar igång, har redan märkt lite denna vecka. hade världens sötaste lag inne igår från venezuela med massa sockersöta lillkillar :) men det är alltid roligt när det är att göra. frågan är om vi löser att vara lika duktiga med kontona som vi har vart denna vecka. eliza har vart helt outstanding medan jag "bara" kom upp till det som är målet.. men då kan det bara bli bättre!

dags att käka lite och sedan ta promenaden ner till jobbet. är faktiskt duktig med det, gick både ner och hem igår trots ösregnet :)

hoppas ni får en underbar lördag!

1 kommentar:

  1. Ja absolut, nu har jag ansökt till 2 familjer så vi får se om någon nappar annaars är det väl ödet i guess ;) Stan idag alltså? Låter inte helt fel men mitt huvud spärnger som jag vet inte vad och vädret gör att man hellre vill stanna hemma :) haha, men hoppas ni får en kanon kväll, håll i dina grejor!

    SvaraRadera