du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 22 juli 2009

places i can't reach

someone like you.

blondie blir ännu mer blondie, det enda rätta? ingen mer turkrand här inte. har dock suttit i ett bra tag nu, kanske dags att tvätta ur så det inte blir morotsfärgat?
sen ska jag fixa naglarna med. till SATC såklart, blir som ett tjejsällskap..

pratat med mamma också, mår alltid bättre då, när vi inte är oense då. det är helt sjukt egentligen, så fort jag "bråkar" (kanske man inte kan säga, har egentligen aldrig bråkat med mamma eller pappa, bara diskuterat) så känns det som att hela världen går under. vad skulle jag göra utan er? pappa och jag har den relationen där vi hörs ett par gånger i veckan om det inte är nåt särskilt (oftast är det jag som vill ha hjälp..) medan jag känner mig ensammast i världen om inte mamma har ringt en dag, haha. oj vilket sidospår!

nej, dags att sätta fart, har en tendens att alltid vara uppe för länge nu för tiden, undra vad det beror på? börjar bli morgontrött också och det är INTE okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar