du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 16 juli 2009

så det kan gå

onsdagkväll.
käk och cider på keybar.
hem och ta på nya klänningen.
blanda nya drinken med razz och loka.
fia med hutt.
tequila.
nivå.
söndriga klackar på skorna.
frallan flippar på BK.
vurpa på avenyn.
trapphuset.
gräsmattan.
oh my.
partille?

lite bra, lite dåligt, så kan det bli ibland. men vi hade kul :) härlig förfest, kul att se killarna i det skandaliserade gänget, var ett tag sen.

sitter och väntar på att min stjärna ska "bli klar", sen blir det frukost med systrarna lintunen. har även bjudit hit top notch, har faktiskt inte sett han på flera dagar vilket suger. och snart kommer min guldklimp in till stan för vi ska se HARRY POTTER :D

idag så opereras mamma vilket känns sådär. det är inget allvarligt men vet hur nervös hon blir och det är aldrig helt säkert med operationer. ska nog ringa CK och fråga ifall han har hört nåt.. men det ska bli skönt för henne att slippa påsen på magen..

och vet ni vad? det är torsdag. EN dag kvar till fredag. kommer bli heeelt sanslöst i helgen!

en annan grej. vet ni vilket kap jag gjorde innan jobbet igår? gick in på kicks och letade efter en ögonpenna som jag sett på annons men hittade inte den, men hittade såklart två andra som jag köpte. och ett ursött nagelack från nivea. och sedan när jag skulle betala så fick jag en svart kajal (som jag har behövt ett tag) på köpet. från lumene! hur bra som helst. vilka pengar jag tjänade där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar