du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 8 juli 2009

sååå tråkigt..

fy vad tråkigt jag har. helt sinnes.

men det har vart en bra dag :) började med att hitta mina tapeter, håller det hemligt tills det är klart! sedan träffade jag sofia och jenny en stund. jenny skulle jobba så jag och sofia drog vidare till gripsholms affären i stora höga där vi drömde oss bort en stund och köpte lite små saker. fick även köpt mig en kamera på media markt med pappa idag så att jag kan dokumentera sommaren :) sedan åkte jag hem, gick i stan en stund och fick köpt min efterlängtade väska. en helt vanlig svart, ni vet modellen lite större, har behövt en sådan länge. sedan hem. laga mat. och nu sitter jag här och har supertråkigt. den stora frågan är om jag ska gå ner och köpa godis eller inte. ni kan ju gissa vad det lutar åt..

jag fick min klänning från nelly idag med. och jag kan bara säga såhär: jag älskar min nya klänning!
blir stassen till helgen tror jag :) om jag inte ska spara den till nästa då det blir lysekil/smögen..

godis kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar