du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 14 juli 2009

gothia cup :)

alla människor som invaderar stan, de är bara så härligt! hade småkillar från venezuela inne idag, huuuur söta som helst :) dock saknar jag de snygga tränarna, haha. blev utbjuden på dejt idag med av en fransman som var typ 17. avböjde artigt ;) och så fick jag världens komplimang idag med. det var en kvinna som kom in och sa typ såhär "hej, jag var i din kassa häromdagen och jag tycker att du är så himla trevlig. så jag tänkte fråga om jag kunde få lämna mitt visitkort och presentera lite närmare vad jag jobbar med och höra om du är intresserad kanske. jag har ångrat mig ända sedan jag var här att jag inte frågade då."
liksom hallå? vad säger man då? blev så ställd och glad. så lämnade mitt telefonnummer så skulle hon höra av sig. tror att det är lite som nikken som fredrik håller på med fast inte samma produkter men liknande affärsidé.. kan vara intressant att iallafall lyssna :)

vart lite jobbigt idag. men bara lite..
jag är så knäpp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar