du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 28 juli 2009

bekymmerlös

efter ett litet städryck såhär på kvällskvisten så ser återigen min lägenhet ut som ett hem. började bli trött på att alltid be om ursäkt över hur det ser ut. som idag, tidigt tidigt imorse. vågra dock inte dammsuga såhär sent, mina grannar är lite känsliga på kvällen. fixat mat till imon med, återstår bara att packa. börjar bli lite trött på det här med att packa.. fast det är ju alltid till roliga grejer så det gör inget :) imorgon så åker jag och frida till smögen för att möta upp norskarna, hilma trevligt. solen börjar ju titta fram med.



jobbet idag var okej, segt att jobba stängning bara, jag gillar 11-17 bättre haha :)

alltså det här med inställning börjar ge sig till känna. så fort orden "pojkvän? gud nej, det vill jag inte ha" infann sig på läpparna så släppte ångesten/känslorna/rädslan sakta men säkert ganska omgående. och vips så visade sig allt ögongodis ;) som insläppet vid öis igår. eller på jobbet. eller på diamond.
och alla dessa egenskaper som man kommer på sig själv att uppskatta. helt sinnes.

och ett stort grattis och lycka till till johanna som ska testa sina vingar i norge, gud vad spännande!

klickade hem ett par skor idag på nelly rean. kostade bara 199 kr, det är ju rena rånet att INTE köpa dom. fanns dock bara i 38,5 så får hoppas att de passar, brukar ju ha 38.

eller som mitt hjärta sa idag, "jag gillar honom redan!"
jag saknar dig.

vilken vecka måste jag säga, i alla dess bemärkelser. igår, smögen imon, stan på fredag och förmodligen bubblan på lördag. och här sitter jag och undrar vart mina pengar tar vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar