du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 6 juli 2009

långa nätter

där ute finns så många långa nätter.
right round, hur löser vi detta egentligen?

en liten tanke till min lillasyster som antagligen kommer jobba ihjäl sig denna vecka. du är så duktig!

har klickat hem ännu en klänning. det börjar bli ett beroende, jag kan inte sluta. inte konstigt att mina pengar tar slut så fort trots att jag aaaaldrig köper något.. kärade ner mig i två andra vackra ting men när man klickade på dom så kom det en ruta upp med "vi beklagar men denna artikel är slutsåld". här snackar vi frustration!

pratade med top notch precis, hoppas på filmkväll imon :) min lägenhet känns bra tom nu för tiden. det är väl vanan antar jag.
fick sms från fredrik med, dom har landat säkert, skönt att höra!



såg en stark kandidat till Min Man idag på jobbet. påminde lite om chuck måste jag säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar