du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 10 juli 2009

en sansad sandra

fredagskväll. mys i soffan. all by myself. men det är skönt det med, liksom att få ha chipsen och geishan för sig själv, haha! nä fy vad hemskt. har iallafall drömt mig bort till twilight en stund. oh my vad den filmen är bra. har sett den förut men det är ju ren skär passion konstant i två timmar vilket inte är helt tokigt. "din lukt är mitt heroin", ja man tackar.

jobbet gick bra idag men ibland så får man svälja de kommentarer som bubblar upp inom en. jag har lovat mig själv hela dagen att jag aldrig ska bli bitter som gammal. när jag kom hem så lagade jag kyckling tortillas och satte mig framfö alla hunkar i twilight. längtar efter tvåan! på tal om film så har ni väl för guds skull inte missat att harry potter har premiär nästa vecka? åh, like it alot! måste ladda ner de första filmerna och ha ett maraton innan jag ser den, var ju ett tag sen man läste boken nu. men det ska bli så spännande! jag älskar harry potter.

imon är det toppat på jobbet. eliza, bosse och jag :) sedan efter så blir det farligt galej med fröken lintunen och förhoppningsvis tjörns grädde på moset så att säga.

pratade med linda och fick reda på att mina tapeter inte kommer förens om 2-3 veckor :( jag som ville ha klart det innan FIA OCH RICKARD KOMMER TILL GÖTEBORG i augusti!!!! MHM:D helt underbart. dock för ett par dagar bara en hey, det är bättre än inget. får se till att boka en stockholmsresa så fort schemat för kurserna har kommit till hösten.

fick även sms från fredrik idag, jag saknar han. men jag vet hur glad han är att få träffa kicks :) jag vill inte längta bort sommaren men det ska bli skönt till hösten att ha både fredrik och igor på hemmaplan igen, dessa ensamma hemmakvällar börjar bli för många. och så börjar frida på frisöorgymnasiet i uddevalla och jag kommer att ställa upp som försökskanin varenda gång :)

hoppas ni har en härlig fredagskväll kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar