du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 9 juli 2009

reeehab

alltid detta godissug. helt sjukt. men jag höll mig igår kväll!
eller ensamhetsrehab? lika illa.
men som eliza sa på jobbet idag, "jag hade fan kunnat bli nunna om man fick äta hur mycket chocklad som helst utan konsekvenser". haha! nja, men ett år iallafall, lätt.

jobbet gick bra, var dock väldigt lugnt. blev lite prat om höstarbete också, ska inte ropa hej än men kan alltid hoppas :) skulle egentligen vart ledig också hela v33 och v34 innan skolan men fick hoppa in ett par dagar v33. så kan det vara. åkte bort till fredrik efter jobbet för att vattna hans blommor och ta in posten. sedan var jag tvungen att handla. tråkigt..

glömde skriva att med min klänning igår så fick jag även mitt berlock halsband som jag velat ha i flera år faktiskt. första bilden blev på mitt hjärta, så jag alltid kan ha henne nära hjärtat liksom. måste se till att beställa biljetter så vi ses innan skolan börjar.

är supertrött som vanligt, och imon väntar ett långt pass på jobbet. sen en lugn fredag hemma i soffan, kanske behövligt innan lördag då det är all fucking in ;)

om du bara visste hur mycket jag tänker på dig.

1 kommentar:

  1. Ja äntligen! Hur går det för dig? Har du investerat ny mobil & kamera? Vad är planerna för lördagen? :) Alltid detta godissug, men jag känner igen mig, jag är en riktigt gotti råtta :)

    SvaraRadera