du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 24 juli 2009

saker man skrattar åt

fia, om du läser detta så anmäler jag dig snart försvunnen! inte ett ljud sen i måndags, har både ringt och skickat sms.. ger dig ett par timmar till.

veckans ångest börjar gå över i skratt, vem orkar gå runt och känna sig nedslagen? jag kände det igår. liksom hallå? det är det där med dofterna som gör det jobbigt. och jag jobbar på att stålsätta mig inom den närmsta framtiden. men det är inte lätt, det är som ett konstigt beroende.
jag vill egentligen inte men jag kan. oops.
kanske har vi en frisk fröken svår till vintern iallafall! helst utan några snedsteg under hösten.
ska jobba med det där gröna också. acceptansen. och den där överlägna känslan. det är inte snällt.

och det är inte konstigt att man är konstant nere när febern, snuvan och tröttheten vägrar ge med sig. sen kommer väl lite klåda på det också snart.

nej, nu blir det att packa klart, åka till jobbet och sen bli upphämtad av fröken lintunen och gasa bort mot halmstad och tylösand. har bokat bord tills ikväll och efter det fortsätter förfesten på frida och alexs rum innan vi går loss på hotellet. kan inte bli annat än bra :)

hoppas ni får en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar