du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 13 juli 2009

i'm not able to

volontärarbete, utlandsstudier, andra städer. jag känner inte igen mig själv.
bara en liten tanke.

sen är det något annat jag har funderat på sisådär hela dagen kanske. och då överdriver jag inte. det är precis samma sak som jag har tänkt på ett tag. ni vet, om du bara visste hur mycket jag tänker på dig. fast det är mer påtagligt nu. fast ändå inte. fast det är ju det. ni hör ju.. här snackar vi. och så blir det sådär tokigt ibland. och så är det de där förbannade känslorna som man ska sortera i vilket fack dom tillhör egentligen. vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här.när något ligger och bubblar under en tid och sedan når toppen så blir man liksom, aha? okej. det är nästan så man inte vill säga det högt. för saker har ju en tendens att bli på riktigt då. att bli mer påtagliga.
äh.

nu börjar jag bli riktigt trött. bäst att sova, för imoron är det tisdag. och då är det en dag närmare helgen :) och jag är INTE alls avis på lilleman 1 och 2 som åker till stockholm inatt för att se britney. inte alls, era as :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar