du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 2 juli 2009

snart äre fredag!

jobbet idag. segt. gud vad jag saknar att plugga. jag älskar att plugga, ska göra det så länge jag kan :P och det är så förbannat varmt där inne, jag blir nästan tokig. skönt att det är en kort dag imon :)

och imon så blir det marstrand, förhoppningsvis hela helgen :) antingen med mr P och top notch, eller så blir det bara jag och fröken lintunen i hennes bil. båda alternativen är klockrena så det spelar ingen roll. och så kommer jenny på lördag. vilken helg :) får hoppas vädret håller i sig bara. men om det inte gör det, who cares?

så ska väl tillbringa kvällen med att packa för ovanlighetens skull, alltid denna packning..
hämtade min nya klänning idag med så behöver inte fundera på vad man ska packa ner, det är ju alltid något :P

vad gör ni i helgen?

det känns som förut, att vi är vänner när det passar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar