du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 20 juli 2009

wingquinna

skjut mig - måndagsångest.
som jag har funderat.
som jag har velat.
som jag velar.
det är svårt att skilja på kärlek och kärlek.

jobba. trååk. fan vad jag saknar skolan!

men efter jobbet blev det liseberg en stund med frida och de två tyskarna. var trevligt, dock åkte vi kanonen. LÄSKIGT! var skakis en stund efter.. sedan en promenad genom stan och sen hem. imon är det lång dag på jobbet. gillar vi inte. hoppas på en mysig kväll efter det med bio oså :) ska försöka hitta tid och säga hej till norskarna som är här på en snabb visit med, vi ska ju hälsa på dom i smögen nästa vecka :)

funderar på att diska. ser för jävligt ut i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar