du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 3 juli 2009

åtsidosatta behov

det börjar bli för skönt att sova och svårt att komma upp på morgonen. inte bra..

ibland blir jag så besviken när man upptäcker sidor hos folk som man inte trodde fanns. ingen är perfekt men elaka människor är det värsta jag vet. där har man faktiskt ett val. och självklart kan man göra fel och ångra sig, vilket är helt okej. det har man väl gjort tusen gånger själv också?
du blev precis nedputtad.

undra om det blir lika varmt idag på jobbet? tänkte åka dit en stund innan eftersom jag inte blev klok på min kassa igår när vi stängde. jag tycker alltid att jag är så noggrann men ändå blir det små fel ibland. fruktansvärt irriterande.
fia är även på sin sista upplärningsdag idag så imon ska hon ha egen kassa. för ni har väl inte missat att hon också jobbar på forex fast i stockholm. erkänn coolt!

dags att packa klart, står och väljer mellan tequila och barcardi apple till helgen. svårt val ;)

hörs på söndag tror jag så hoppas ni får en toppen helg i sommarvärmen. och för ovanlighetens skull så har inte top notch hört av sig så har ingen aning om hur det blir ikväll men jag och frida har som sagt en plan b som är lika outstanding. det brukar bli så när vi ska göra nåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar