du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 31 juli 2009

long time no seen

vart ska jag börja?

smögen. jag och frida håller det för oss själva men kul hade vi :) och smögen är smögen, jag lyckas alltid för mycket där. det var vi och seab pickupen som världens bästa papi fixade på två röda sekunder. vi åkte igår redan eftersom det vägrade sluta regna och norrmännen skulle till grebbestad. träffade även på david och anton från ayia, helt sinnes!

så igår gjorde vi göteborg istället. jag, frida, david, igor och fredrik. även micke var här en stund men han skulle upp och jobba tidigt stackrn. en okej kväll med lite folk ute, kanske skulle vi stannat hemma istället? hem på "efterfest" som varade en kvart med en lasse låt och lite pommes, haha.

upp imorse, trodde nån skämtade när klockan rang. ner till jobbet. en okej dag med urgod sushi/thai lunch på amazing. alltså denna sushi, har kännt ett sånt stört sug efter det de senaste. så gott! skulle handla lite goids till min hemmakväll efter jobbet. var svinhungrig där i affären och vet ni hur det sluta? middagen blev kamben, räksallad, tapas (oliver och vitlöksklyftor i lösvikt) och sill. liksom hallå? sill? blev bara så skumt sugen på det att jag var tvungen att köpa en burk. den första i hela mitt liv om jag ska vara ärlig :P testade sill för första gången i lysekil på midsommar och det var helt okej. stört iaf..
eliza rang till jobbet idag med, stackarn har haft superont i sin mage ett tag och äntligen har hon gått till läkarn och fått lite medicin. så hon har vart sjuk ett par dagar vilket är supertrist. men hon kommer nog nästa vecka hoppas jag :) jobbade sent med martin och björn. "vart hittar dom alla blondiner till detta föregat egentligen?" ungefär en sådan stämning de sista timmarna ;)

har klickat hem en klänning också. var bara tvungen! så fin.. ska hämta min skor imon med på posten, hoppas dom passar! ska bli så skönt att komma hem till mamma imon, har verkligen en del saker jag behöver ventilera med henne.

här sitter jag då ensam en fredag men det är ganska skönt, ska ju jobba imon plus att jag är supertrött. skulle egentligen sett hur micke bor i kallebäck och förfestat där men jag har ingen kraft at göra nånting. får köra på måndagsklubb istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar