du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 30 juni 2009

och så kom molnen?

precis när jag har tvättat och handlat klart (japp, nu har även jag lite mat hemma) så kommer det massa moln. sätter mig nog på balkongen istället för att gå ner på gården. för övrigt så har jag kanske stans varmaste lägenhet. måste köpa en fläkt innan jag blir tokig. så fort man kommer innanför dörren så tappar jag orken till allt, helt sinnes.

fick en anonym kommentar om att min blogg är rörig och att man inte kan hänga med i utsvängningarna för att man inte får reda på nånting. hallå? har du inte lärt dig än att mitt inre är ganska rörigt, ungefär hela tiden? och är det inte det en blogg är till för? jag älskar att sväva ut och att skriva av mig är denna sidas syfte. så om du inte gillar´t är det bara att sluta läsa. hatar dessutom anonyma kommentarer, kan man inte stå för det man tycker kan man lika gärna vara tyst anser jag. jag tycker jag ä hyffsat öppnhjärtlig men vissa saker vill jag inte och tänker jag inte skriva om. sådetså.

bokat biljetter tills ikväll med, ska bli kul att se transformers. dock tycker jag att "maskinerna" var lite väl roliga i ettan, eller vad tycker ni? det tar änna ner intrycket lite..

hoppas ni har en underbar tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar