du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 30 juni 2009

en ledig tisdag

skönt att vara ledig men får gå upp tidigt ändå eftersom man ska tvätta. alltid är det något. får bli en liten fixardag idag med tvätt, städning, ringa länsförsäkringar och kolla upp modellerna på mina grejer jag blev av med.

nu är även alla betyg inlagda från vårens studier och gissa vem som inte har en enda omtenta iår :D får hoppas det kommer besked snart från det man har sökt så man vet hur hösten kommer att se ut.

drömde helt sjukt inatt och blir irriterad på den i huset som börjar banka klockan sju på morgonen. inte okej!

efter tvätt och städning ska jag lägga mig på gården en stund och sola lite och sen handla. får se om det blir av idag :P och ikväll blir det förhoppningsvis bio med fredrik, ska kolla transformers innan han beger sig till USA. och ett stort grattis till kicks som fått en ny familj :)

1 kommentar:

  1. Din blogg är helt hysteriskt rörig! Man förstår INGENTING förutom att du tycker att alla verkar vara emot dig och det är synd om dig? Det är inte lätt att följa när man inte får veta någonting, jag lägger ner!

    SvaraRadera