du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 29 juni 2009

skandaliserat

ni får en snabb update, måste tömma mig lite.

fredag, jobb hela dagen och sedan äntligen semin på ullevi med frida och liza. och vilken match sen! men fan var besvikna vi var när de förlorade på straffarna. men en härlig match att se live måste jag säga. och det ser ljust ut för svergie framtida landslag, finns många puddingar ;)
efter matchen så snabbade jag och frida oss hem för att packa och dricka lite vin och sedan bege oss till sundanatta. en lugn och okej kväll, dock utan målet uppfyllt, men med blandade inslag som slutade på snickarevägen med det bästa sällskapet ;)

lördag morgon. vakande till kommentaren "visst känns det skönt?" och jag kunde inte annat än att hålla med. ledig. strålande sol. ut på havet med mamma och ck i nya båten. så härligt! jag älskar att åka båt. efter några timmar i solen så blev det middag hos pappa där även frida, linus, forsan och jenny tillslut slöt upp. en soft stund och sedan ner till HK. även denna kväll ganska spännande med blandade incidenter som kanske inte slutade på bästa sätt men det kan inte alltid bli rätt? jag trodde det var rätt från början men ack så fel man kan ha. slutade med en promenad ifrån pappa till mamma mitt i natten med högklackat. det var faktiskt ganska skönt, haha.

söndagmorgon. lite mer oskönt. ännu mer oskönt med telefonsamtalet på morgonen. här snackar vi obekvämt. men ut på havet igen och svettas. fy skam vilken varm dag. men även denna gick, kom hem och somnade till OTH i soffan. väntade på min fina som tillslut kom så åkte vi in till stan efter lite motothaveri. gick och köpte lite godis och satte på en film. tog en liten stund innan båda sov så gott i soffan och vaknade med ett ryck mitt i natten. i dessa situationer är det så gott att vara hemma och slippa vara den som måste gå ut och sätte sig i bilen och åka hem :P

det har vart en händelserikhelg men samtidigt lärorik. igor frågade igor om en händelse hade läkt känslorna. och att kunna ge ett ärligt och helt annat svar på det kändes förbannat gott. jag är dock besviken på ett par som visat lite för mycket av sig själv, men som sagt, det kan inte alltid bli rätt. men där går gränsen.

känner mig helt mör i hela kroppen och halsen blossar upp igen. har en ganska soft vecka framför mig så det är gott. hoppas även på att vädret håller i sig så att vi kan ta en roadtrip till helgen :)

hoppas ni mår bra!

1 kommentar:

  1. Verkar som du haft en väldigt bra helg :) Vart höll du hus i fredags? hk? såg dig inte iaf :)

    SvaraRadera