du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 18 juni 2009

störande på hög nivå

gick upp tidigt idag, typ supertidigt med fredrik. hade tänkt att powerwalka hem från brunnsparken men icke, det regnade och jag frös. kom hem, somnade till ett avsnitt av desp en snabbis och sen ner till tvättstugan. sedan har jag somnat på soffan medan gångerna jag har vart där nere och drömt om getingar, möss, hundar och massa andra äckliga farliga saker. även stup och sånt, ni ver när man tror att man faller och vaknar precis innan man slår i marken. så nu är jag supertrött i huvudet, när slutade det vara skönt att sova på soffan undrar jag?

ska ner och hämta den torra tvätten och sen ringa och kolla läget med igor om vi ska ses en snabbis. måste pallra mig bort mot bibblan också och lämna tillbaka en bok innan sommarlovet. btw, klarade min tenta som jag skrev för ett par veckor sen och även min hemtenta som jag slängde ihop. så vad betyder detta? inte en enda omtenta i augusti! jag gillar distansplugg alltså :)

nej, här blir inte saker gjorda.

hur kan det vara så svårt att se vad det är för en sorts person? varför måste du vara så dum i så många fall?
"it's not easy to be the bigger person.."
det blir som en ond cirkel för jag vägrar att ge mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar